Eftertanke...

Man hör ständigt om barn som far illa via sms eller mail, att annonyma människor skriver elaka saker. Jag är inte förvånad för trots allt även om det inte är okej så är det ofta barn som inte förstår konsekvensen av vad de gör. Men att människor som ska anses vuxna skriver elakheter om hur man ser ut eller hur man är tycker jag är riktigt sorgligt. Hur orkar man lägga ner ennergi på att försöka trycka ner andra, Om man tycker så illa om någon varför är man då överhuvud taget inne och läser min blogg. Jag vet ju att det är så att människor som mår dåligt själva måste trycka ner andra för att känna sig lite bättre själv. Men även om jag vet att det är så så blir jag ändå ledsen vilket jag tror de flesta blir när de blir påhoppade på ett eller annat sätt och jag tror att det är viktigt att vi alla lite till mans reflekterar över vad vi gör och säger till andra människor, Man vet aldrig var det landar...

Kommentarer
Postat av: mia

Så Himla bra skrivet, det är så jäkla omoget att skriva taskiga saker, framförallt när man inte kan stå för det. Skäms Ni som håller på så

2010-01-16 - 21:14:34
Postat av: elisabeth

Håller med föregåeende. Vem ger andra rätt att vara så himla elaka. Stå på dig elin. du är söt och go och du bryr dig alltid om andra.

2010-01-17 - 15:52:52
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Det är pinsamt att läsa alla elaka kommentarer på diverse bloggar och tyvärr lär det väl alltid finnas några fega personer där ute som vill trycka ner andra.



Hoppas att du har förmågan att skratta bort det elaka och bara ta till dig av allt det fina!



kramar

2010-01-17 - 20:14:56
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: kajsa

Elaka människor finns det gott om, och det gör mig både förbannad och ledsen. Tänk så att det är de som har problem inte du.

2010-01-18 - 17:45:44
Postat av: jaha

Tänk på hur du själv beter dig, på krogen och mot dina vänner. Om man beter sig illa mot andra får man ta lite skit ibland?

2010-01-19 - 22:20:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0