Varför ska det vara så svårt?!

Vad ska jag göra med mitt liv? Vad vill jag? Vart vill jag jobba? eller vill jag kanske plugga?

De kurser/utbildningar jag skulle kunna tänka mig kostar massvis med pengar. Skulle kunna tänka mig att gå en..

* Frisörutbildning
* Make up
* Stylist
* Design utbildning
* Nagel utbildning

Men är ja då säker ett jobb efteråt? nej.

Helst vill jag ju jobba i en butik. Jag har jobbat mycket på dagis, Jag älskar barn men nej, Jag vill inte.
Jobba ju rätt länge på Misteröds gruppboende, Super trevlig personal och underbara de som bor där, Men är de lika trevligt på nått annat ställe?

Nu jobbar jag extra på Vero moda, trivs jätte bra, personalen är ju bäst. Men har inte så mycket tider där tyvärr, så vad gör jag?

Jo Elin, ut och sök jobb. mmm hört de några ggr, men de är inte så jävla lätt.


Arg?! jag? neeej varför tror ni det. hm.



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0