Lördag..

Igår lekte jag med Cicci, åkte hem till henne och drack lite vin och cider efter en stund gick vi vidare till Katrin och Andre där vi drack upp resten av våran dricka, när drickan var slut gick vi vidare till Mortens där vi dansade och hade det trevligt, vi kolla på när Tims mamma rocka loss på sen
( Tim = Syrrans pojkvän ) Nån timma innan det stängde blev det en tur på kullgrens också..

Lite bilder från igår.. Cicci är ju så söt..



  



Vad har hänt!? har Cicci blivit längre eller jag kortare!? =D



Killen som står brevid mig, mycket fiin..   tråkigt att ni inte får se han.. ler*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe... Jag har precis klivit upp. Ska åka till borås om en tag men vi kan väl skicka bilder ikväll. Puss

2009-02-01 - 13:50:52
URL: http://klackklack.blogg.se/
Postat av: Micka

sv: okej, oh tack så mycket :D

kul och höra.

2009-02-01 - 14:04:08
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: James James

mer bilder där man ser dina bröst

2009-02-01 - 22:56:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0