Gratis mat och dryck...

Igår tog jag med mig lillasyster på gratis mat och dryck på harrys, Jag hade en vip biljett för två, Vi satt hemma och sa hur vi verkligen skulle sitta länge och njuta av maten och av ett glas vin, Men icke, När vi kom dit var det proppat med folk alla stog på varadra med tallriken i handen, Det var olika pastasallader med bröd och kött, Sen var det ju inte att man fick en dricka till maten som vi trode utan man fick hur mycke man ville, Öl cider och vin var gratis fram till klockan 22.00, Man kunde hämta 10 cider på en gång om man ville de, Men de ska man ju inte klaga på, Det var riktigt trevligt och kul med folk, är super glad att jag gick dit och inte skippa det.

Jag och Amandra innan vi drog till harrys, jag har 10cm höga skor på mig.


Amanda minglar runt bland folket..


Samuel, flummig kille. men rätt go..

Rikard och Jerry, Calles kompisar som vi umgicks med inne på harrys litegranna..

Vid halv elva så träffade jag sara, Så då lämna jag lillasyster, kändes lite elakt, men men och så drog vi vidare till GG..


Sara dricker öl och ser cool ut =D


Jag avslutar med en bild på Sara och David (och Kc lite i bakgrunden).


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0