Ett jättelångt inlägg.

Påsk helgen
Torsdag
Var med personerna på bilderna, Var hemma hos Linda efter det gick vi vidare till Harrys.


Linda


Amanda och Tim


Matias och David


Fredag
Jag och linda var uppe med tuppen, Vi tog bussen till Överby och shoppade lite,
Mycket trevligt. På kvällen drog vi på fest till Tim och när vi förfestat klart blev det cheers.

Bilder från överby..

Sååå sleten..





Pröva dessa skitsnygga (enligt mig) stövlarna, Köpte dom dock inte något jag ångra nu efteråt.

Bilder från kvällen.


Mina nya skor..


















Ja mosar robins öga. =)


Party party..







Lördag
Dagen börja med att vi gick till Rårhuscafet och käka, Och så kollade vi på Teater om jesus, Den var faktist bra. På kvällen gick vi till skäpsvken och hade det mysigt, Och så blev det utgång denna kväll oxå, Mortens och Cheers var jag på.




Min mat, Var inte så god som jag hoppats på. =(





Teater.








Äntligen klar med detta inlägg, Hoppas ni gillar bilderna =) det blev en väldigt massa. ler*
Och jag hoppas ni haft en lite trevlig helg som jag har. Nu blir det en vit månad..


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Vit månad: bara vitt vin :P eller vad sa din pappi ;)

2009-04-12 - 16:28:57
Postat av: C

Du gillar skor som jag köper

2009-04-12 - 18:09:38
Postat av: Anonym

http://klackklack.blogg.se/2008/december/nya-skor.html#comment

2009-04-12 - 19:53:37
Postat av: Linnea :>

roligt med långa inlägg :))))



sv: tack så jättemycket ^^

2009-04-16 - 20:17:30
URL: http://neafoshoo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0