Idag

Har jag jobbat en liten sväng på dagiset, Efter det gick ja hem bytte kläder och tog en sväng till torp med min lillebror, vi gick och kika lite, Jag köpte en tröja från carlings till brosan och ett par örängen till mig, Sen bjöd jag han oxå på en DYR fika på coffyroomer.. men det var trevligt, och lönen kommer ju imorgon så ja kunde la vara lite snäll..

planer för resten av min dag är nog att göra så lite som möjlig.. längtar till imorgon, för då ska ja till skönhets speciallisten och fixa mina naglar =) wiiie.

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack! :D Vad glad jag blir! ^^

Är nog inte nervös, mer förväntansfull och längtar mer tills graviditeten är över :D Vill ha lilltösen här nu jöö ^^



Tack så jätte mycket! Din kommentar värmde :)

2008-09-25 - 17:28:57
URL: http://yulla.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0