Lördag

Blev vekt klockan 9.00 för att vi skulle åka till Borås. kika lite på lager 157, Aldrig varit där innan men nu har jag det. Det var riktigt stort och mycket kläder men jag hitta inget, bara ett par frank dandy trosor och ett linne. Men sen var det ju lite små butiker runt om och i en av dem hitta jag en pippi tröja, Jätte fin.

På kvällen åkte jag hem till Cecilia och drack vin mycket trevligt, vi lyssnade på musik och flummade med Blerands kamera ( Blerand = Cecilias kille ) Sen drog vi vidare till min Lillasysters kille där det var lite folk, Men vi var inte där så länge för klockan var så mycket, Så det blev Kullgrens och där var det nice med folk och mysigt tillsammans med Cecilia. Kvällen sluta hemma oss R..

Bilder från min Lördag kommer..

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0