Kort sammanfattning av min jul..

Jag stiger upp klockan 10.00 och ser att tomten varit hos mig, Jag öppnar paketet och i var det ett par jultroser och sockar.. Jag hoppar in i duschen och börjar göra mig lite iordning, Jag och syrran går till öb för att handla till julklappsleken..

13.55 Vi tar bilen till Moster, där väntar Moster och Bengt, Jessica, Tobias, lilla Tindra och hunden Bruno..

14,00 Mat, Maten står serverad och vi hugger in på en gång, så mycket gott.. Men bäst är ju Mosters omelett och mammas köttbullar. Vi äter och äter och äter lite till..

15,00 Kalle Anka.. ( jag är rätt trött på kalle anka, men ja kolla på hela programet. )

16,30 ho ho ho finns de några snälla barn ?
Då ser vi tomten utanför och han ska självklart komma till oss =) Vi får nått paket var sedan går han vidare till några andra barn..  Det blir också lite kaffe med bakelse till..

Sedan spelar några spel några spelar play station och några äter lite godis..

19,30 Paket öppning. Massa massa paket som ska delas ut, jag fick massa fint..

21,00 Julklappsleken... wiiihoo riktigt kul..

22,00 så åker vi hem.. kändes skönt att komma hem, borta bra men hemma bäst..

Så har min dag sätt ut typ.. Eller har ja missat nått? ( ni som var där? )
tiderna är ju inte exakta men nästan..


Tack för en jätte bra dag..


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0