Så vem är nu denna Elin?

Vem är jag? hm den frågan är nog svårare än va ja trodde.

Jag är en tjej som tål lite skit under naglarna.. Jag bor i uddevalla med min underbara familj som jag alltid har gjort, men kommer inte alltid att göra. Jobbar just nu på dagis och där trivs jag otroligt bra. Men skulle gärna vilja ha nått mer jobb, men vart vet ja inte.

Jag kan nog ibland vara en lite jobbig person när det gäller vissa saker. Ja är oftast glad, varför va sur? det är la inte kul. Tänker gör ja för mycket det är nog de ja tycker e mest negativt med mig, Har också svårt av att släppa taget om vissa saker.

Jag är en målar tjej, sitter ofta och målar när ja inte har något att göra det är kul tycker jag. ja är väldigt snäll (för snäll ibland) och en riktig party pingla =) känner att ja hoppar från sak till sak, men vet inte riktigt vad ja ska skriva.

Jag älskar att shoppa och umgås med vännerna, Vad skulle man gjort utan dom..



Jäjä ja vet nog inte riktigt vem jag är. Men lite vet ni om mig nu.
Ha de fiiiint.

372486-1

Kommentarer
Postat av: lina

nu får du snart uppdatera igen elin:) haha, de ä bar å skriv:) haha

2008-04-08 - 12:37:18
URL: http://elinia.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0