Fredag, Lördag och Söndag.....

klockan var 19.20 och de var äntligen fredag som ja längtat efter hela veckan... Åkte till Trollhättan med Rebecca för att gå på fest hos Kevin, det var allt trevligt och kul.. blev väl lite för mycke alkohol där i mitten på kvällen men de gick allt bra endå...  åkte sen in till centrum där vi gick till en bar som hette Backstage.... Där bestämde jag mig för att dricka bara Coca cola så de gjorde jag =) sen åkte vi hem till kevin igen på lite efterfest.. Vill inte nämna nått namn men de blev en del pussar och ganska mycket mys med en av killarna.. de va mysigt...


På lördagen kom ja inte hem försen typ 8 från trollhättan, Så de blev in i duschen och in till stan en sväng igen. där ja träffa Olof och två av hans kompisar så satt och tjöta lite me dem sen tog bussen hem...

Idag blire lungt.. ska nog göra så lite som möjligt eller kanske städa på mitt rum.. men ingen lust med det. så vi får se va som händer..


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0