Svar till anonym:

Anonym om Rosa cykel:

Har din kille något att säga till om ens? Överallt står det att DU är nöjd..hehe.. Rosa o gulligull i hela lägenheten.. Skriker tjejlägenhet. Verkar som att någon här är toffel o fjolla;)


Matias:

Jag läste kommentaren som en anonym läsare skrivit angående lägenheten och jag bad Elin att få kommentera den här på bloggen. Nu vet jag ju inte vem personen som kommenterat är men jag utgår från att hon/han inte känner mig. Lägenheten är väldigt rosa och "tjejig". Elin har i stort sett inrett allt på egen hand (bortsett från mitt typ enda tillbud, tvn). Det betyder inte att jag inte har något att säga till om, tvärtom. Jag väljer dock att inte göra det eftersom jag vet hur mycket hela inredningsbiten betyder för henne. Hur mycket rosa det än blir, och hur mycket fjolla det än skriker om mig så skiter jag fullständigt i det så länge min tjej är nöjd med lägenheten! Vi har en sjukt snygg lya och jag älskar min Elin!
"Yippee-ki-yay motherfuckers och ha en bra dag!"

/Matias







Kommentarer
Postat av: Jag:)

Grymt svar:)

2010-11-01 - 20:40:57
Postat av: Elin

Vem är "jag" ?

2010-11-02 - 07:07:33
URL: http://elinburstedt.blogg.se/
Postat av: Maria

Så jävla bra svarat Mattias! Sätt alla pinkhaters på plats!

2010-12-12 - 22:17:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0