Äntligen..

Nu äntligen har linda fått sin lägenhet, Känns otroligt kul och tror de kan bli som förr igen =D Igår var bara ja och hon hemma hos henne, Vi flumma och drack lite gott.

Kvällen börja med att vi flumma loss i spegen..

   

Undertiden kolla vi på Melodifestivalen jag hade ju star pilotes var bst men de gick ju inte vidare, tycker ja var himla tråkigt. Vilka/vem är er favorit?

När melodifestivalen var slut så ladda linda ner alla låtar som vart me, Vet inte riktigt om ja tycker att nån av låtarna är speciellt bra, men men. Efter en stund börja man se på elins ögon att hon hade alkohol i kroppen.

 
hippie?

Runt halv 12 drog vi ut.
Jag och linda i hissen på väg ner..

 

Först drog vi till kullgrens, Efter de till GG och vi avsluta kvällen på Cheers...

Bilder från GG..
    

på dans golvet trätta vi Cicci =)

 

När krogarna stängt så så följde jag och Micke med Cicci och Blerand hem  till dom. Det var trevligt vi kolla på japansk porr, Eller de va inte porr men man skulle kunna tro, ingen film för mig så ja byta till Edwars scissorhand.. =D


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0