En Coca cola...


 

Igår kväll var jag hemma men kände att jag ville göra något, Då ringer Andreas och frågar om jag vill åka bil med han, dalberg och dalbergs lillebror, Så varför inte en sleten Elin som ni ser på bilderna där uppe drog på sig andra kläder och foriväg, utan smink...

När det kom åkte vi runt i stan lite lyssnade på musik och sjöng, Vi parkera bilen och gick en sväng till Cheers där det inte var så himla rockigt, Vi tog oss varsin Coca cola och tjötade. Lite senare träffa vi en så himla skön Norska, Hon var jätte söt, full och glad, ja fatta nästan inte ett skit som hon sa men men.. Vi var där till kanske 1 tror ja sen brumma vi hemmåt..

Jag och den norska tjejen, tror hon hette Carolina.
 

Bröderna Dalberg


Andreas och Carolina





Kommentarer
Postat av: ida

Oj, sjukt lik vår egen princessa madelene till höger!

2009-01-23 - 14:28:52
URL: http://idalundin.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0