Are we human or are we dancers?!

Amanda åkte med mig inte till stan, och så mötte vi upp Rebecca, Vi gick och tog oss en fika på expresso house, Första gången jag fickade där, käpte varm choklad med grädde på, super gott.. Kommer verkligen besöka stället igen..

Nu väntar jag på att Rebecca ska ringa, så ska vi dra till torp, Jag måste hämta ut mina p piller, köpa stay ups och alkohol för imorgon, För imorgon blire fest och mortens tror jag, jag är super taggad.



Amandas kaffe mocca och min varma choklad.. Mums.. så himla gott.

Kommentarer
Postat av: Pauline Christine

Tack :) Åh espresso house är underbart :) En familj jag sitter barnvakt åt är Vd där, hon har gjort sjukt bra förändringar på stället sen hon började! :)

2009-01-10 - 15:31:59
URL: http://paulinechristine.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0