Nu har snön lagt sig även i Uddevalla.

Det har snöat hela dagen idag, Och de snöar även nu. Kommer vi få en vit jul i år kanske?! Kan ju hoppas på det iallfall, Hade ju vart lite mysigt.

Idag har jag och min bror vart på Torp, Kikat efter lite julklappar. Jag har bara köpt två än så länge, Men väntar på lönen, Så jag blir väl en av massa fler som springer runt dagen innan julafton som en galning för att handla det sista julklapparna, Men men sånt är livet. Och får erkänna lite att det är nog så jag vill ha det. 

Idag har jag haft på mig min pälsmössa och pippitröja, kännt mig rätt så mysig.










Kommentarer
Postat av: Erika

Vilka mysiga bilder =)

2009-12-17 - 19:10:31
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0