Idag..

... Vakna jag av att hundarna skällde en massa, så fick gå upp och säga till dom att vara tysta, Satte mig vid Msn lite och bestämde att ja skulle åka in till stan och träffa Rebecca och Annika, Vi gick och åt thaimat, så j*vla gott.. Efter de åkte Annika hem, men jag och Rebbeca var kvar en stund till, Köppte några muggar ja fastnat för på Duka och även två små söta glassskålar, som passa mig perfekt (är ju ett glassmonster skulle man kunna säga )..

Har sån jäkla huvudverk, jätte jobbig, haft det kanske i fyra dagar nu.. håller på att bli sjuk.. vill inte =(

      

köpte sex döskallemuggar och två glassskålar..

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Snygga skålar!



//



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-09-01 - 21:12:46
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0