Svar till dig som skrev denna fråga.

Anonym om Morris/Morot.:
Var har du gjort en urfägning? eller har du gjort de själv? var har du isf köpt de o vad kostade de, eller vad kosta de hos frisören om du nu gjorde de där ;) ?? e lite sugen på att ändra migg mörka med nämligen.. Men tycker den håfärgen du fick till e riktigt fräsch.. en mjuk o varm färg som går lite e rött o ändå ser naturlig ut.. riktigt fint på dig :D


Svar till dig:
Jag gjorde det själv, Men har gjort det hos en frisör tidigare också och då blev det mycket bättre. Hos frisören tror jag att jag betala 650 eller nått liknande. Nu köpte Nutrisse blond (exstrem blondering) Det är en avfärning som ligger på ca 80 kronor. Vet inte om jag är helt nöjd med färgen jag fick så ska nog lägga i en paket med blonda slingor också. Men tack så mycket.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0