En Chihuahuas bekännelse




Idag kom det en liten snygg rödhårig kille på besök, han heter Helge. Han var lite avvaktande till att börja med men kom sig snart när han märkte att det var två snygga brudar i huset. Nu tycker ju jag att det borde vara mig han är intresserad av eftersom det är jag som är den vackra i familjen, liten och nätt som jag är. Men inte!! Helge han gillar stora kraftiga brötiga brudar som freja. En bulldog ska det tydligen vara. Fast egentligen bryr jag mig inte så mycket Helge hade nämligen med sig en blå fin transportbur och det var den jag var mest sugen på Ni vet ju hur det är med Divor och deras väskor. Så jag lurade ut honom ur den så att jag kunde lägga mig där och mysa. Så nu är den min Helge kan få min gamla slitna rosa puss och goss Miranda

Kommentarer
Postat av: My

nemen va söta!

2009-11-16 - 17:25:41
URL: http://mmylove.devote.se/
Postat av: Jea

Haha vad söta :)

2009-11-19 - 10:37:02
URL: http://nonfiction.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0