091124

Vad dagen vart seg idag, Gick upp tidigt för att åka in till stan och sola. När jag kom hem gick jag till vårdcentralen och tog svinissprutan, Urs va nervös jag var. Gillar inte sprutor med det gick fint och gjorde inte alls så ont..

Nu väntar ja på att maten ska bli klar och att pappa ska komma hem, Han är och köper soffa.. Hoppas den är bra bara för vi har redan plockat isär den gamla och slängt den.. Håller tummarna på att den ser snygg ut.

Imorgon ska jag nog träffa Matilda och Sara. Vi ska ut och gå med våra hundar. Mysigt.. Får bara hoppas på att ja inte kommer må dåligt av sprutan..




Uppdatering

Soffan passa jätte bra =) och den var fin... Ska försöka ta en bild och lägga upp..


såå här kommer lite bilder...






Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0