Idag...

 ..träffa jag min kära kusin och hennes små flickor, Vi tog en sväng till torp och fikade. Mysigt..
här kommer lite bilder, för ovanlighetsns skull =)

Här är två bilder på mig och busiga lilla Tindra..





Efter de så ville Tindra ta kort på mig...




Men hon ville antagligen bara ha kort på kroppen, inte ansiktet =)

Här kommer en bild på Jessica...



Och bilder på mig mig mig och lilla Saga..





Längtar så tills ja hittar mig en man, så vi kan skapa en sån här liten varelse =)
otroligt mysigt ju..

Avslutar med en bild på Saga..


Kommentarer
Postat av: Kuttasinen

Jätte fina kort (förutom det på frankensteins monster)Tack för en mysig eftermiddag ;)

2009-05-07 - 20:43:48
Postat av: Anonym

Hej Elin, mysigt det ser ut.. Jag har utmanat dig :D kolla min blogg för mera info kram kram Lycka till!

2009-05-07 - 21:59:19
Postat av: Cornelia

vilka söta kort!

2009-05-08 - 15:19:31
URL: http://corneliafriman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Naaw vilka sötingar!! :) Å guu va härligt att du ska åka till Turkiet...är ju inte alls avis ;)

2009-05-11 - 20:39:45
URL: http://johannarodell.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0