Man sökes!

                                                                                
Hej, Jag är en go och glad tjej på 20 år, Jag gillar att vara ute iskogen och min favorit färg är grön, Röker eller snusar ej.
gillar mysiga hemma kvällar framför teven och umgås med vännerna.

Söker dig som är ca 180 cm lång, mökhårig. lite skägg är ett plus (manligt) Du  ska ha humor, va social och tycka om att mysa. Söker dig som vill flytta ut på landet och så småningom bilda familj. fins du där ute? så tveka inte. hör av dig.


Kommentarer
Postat av: mamma

hoops, hoops. Lögner lögner som din mamma vet jag att det där med att vara i skogen och att du gillar grönt är en lögn. Flytta ut på landet låter väl inte heller helt sant. Kanske det är bättre att jag skriver kontaktannonsen åt dig. Glad och söt partybrud, som gillar att umgås med människor. skogen i all ära men Torp är nog bättre och i stället för grönt så tar vi svart. Älskar att träna eller i alla fall att prata om att börja träna.

2009-03-10 - 20:32:14
Postat av: Anonym

Haha! Din moder har rätt

2009-03-11 - 23:55:04
URL: http://klackklack.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe.. =)

2009-03-13 - 09:58:03
URL: http://liiinamalm.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0