En trevlig tur..

Torsdag

Linda och lindas syster Viktoria hämtade mig vid 16.00 tiden. Vi skulle åka på en liten "resa" först åkte vi til kexfabriken och sen till ikea, När vi var klara med det åkte vi vidare till deras farmor och farfar för att övernatta där, på fredagen skulle morgon skulle Linda och Viktoria ta med mig till ullared, Hade aldrig varti där..

Fredag

Jag och Linda försov oss, så Viktoria kom och väckte oss. Vi käka lite frukost och sen drog vi mot ullared. När vi kom fram så var det inte alls mycket folk, skönt. De hade berättat hur man ibland fick stå ikö för att få komma in. Inne på ullared fans det massa kul, men också mycke skit, Ja köpte inte så mycke som ja kanske velat men fick med mig lite iallfall.. tyckte det var super kul..

jag köpte:

lakan
bäddsätt
smink
sminkborstar
4 skärp
våtservetter
nötkräm
sockar
mjukbyxor
kofta


på ikea köpte jag:

en hylla
2 doftljus

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0