I lördags...

.. Var det maskerad hemma hos jennifer, Det var riktigt kul att få klä ut sig, Men på krogen var det mest pinsamt, Faaan va folk glodde. haha.. Aja kan bju på de ;)

Här kommer lite bilder iallfall...




Väldigt kass bild, Men fick inte nån bra helbild på mig, Jag var iallfall Hottie Heidi,
Även kallad osttjejen eller öltjejen.. Vi kunde inte riktigt komma på va Heidi var för nån..


Jennifer som hade festen var pirat och här ser ni också Charlott ( tror jag hon hette )
Och hon var en liten hippie =)






Vi hoppa och skutta i Jennifers säng, de var skoj =) Medans vi hade det skoj i sängen så satt de några torrisar i vardagsrumet och kikade på fotboll :P ler*


Fotbollsnördar...




Cicci hoppar.. =)


Jag och Cicci, som också var en hippie




Några spelade twister...


Linda min lilla brud, utan brudgum men hon var glad endå..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi:) jag skämdes en hel del när jag gick till donken. Alla undrade nog var det var för mysko tjej som dessutom gick så själv

2009-06-10 - 19:21:31
Postat av: Johanna

Hej fina du!

Riktigt söta trosor till din Hottie Heidi outfit. Ser ut som ni hade en riktigt kul kväll! Ja vill också gå på maskerad...är ju så himla kul :)

2009-06-10 - 22:35:15
URL: http://johannarodell.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hade såå skoj! Får dock inte upp mina bilder, hittar inte min sladd, segt! :(

2009-06-11 - 07:17:00
URL: http://kissemurran.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0