klippning och mat..

Imorse åkte jag in till stan för att träffa Linda, jag fick "bara" vänta i 40 minuter innn hon dykte upp, och medans ja väntade så gick jag och kikade i lite olika butiker, och så slog det mig om ja kanske skulle ta och klippa mig, jag gick till City spa och fick en tid, min mage började göra ont, det är lite läskigt med frisörer tycker ja, sen ringde linda och en timma senare så var det dags för klippning. Klippte mig bara lite, kanske 6 cm och så fixa jag till luggen, och det känns bra, håret är lent och gott nu =)

Efter jag klippt mig åkte jag och Linda och käkade thai mat som vanligt. mums och sen tog vi en tripp till ÖB. =D

Bjur på två bilder från idag..





MItt nya hår, man ser inte så bra men :P

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0