Här är jag

Här har ni mig och jag blottar mig själv
Jag visar mig som den jag är

Livet är lätt om man gör på mitt sätt
Då slipper man alla besvär

Om någon baktalar dig gå till motvärn och säg
Du är dålig och jag är bra
Säg vad ni vill men det tjänar inget till

Och jag står för det jag säger
Jag är ärlig mot mig själv
Och det spelar ingen roll
Om det jag säger sårar dig
För jag står för den jag är och som jag sa

Här är jag

Men jag tänker på dig du som tackade nej
Du visste nog inte vem jag var
Säg vad ni vill men det tjänar inget till

Här är jag...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Intressant blogg ;)

Spana in min en snabbis och lämna ett litet omspår.Jag skriver om det som passar in i just den sekunden.Kan ena dan älska mitt liv och andra dan hata det. Så en blogg om allt mellan himel och jord :D

2009-08-18 - 21:44:56
URL: http://nnathaliees.blogg.se/
Postat av: b&v

tack så mycket! :) måste säga att du är jättesöt! :) Fin blogg du också kram

2009-08-19 - 19:56:19
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0