Helgen före julafton

Igår var jag rätt seg och trött hela dagen och vid klocka 20.00 bestämde jag mig för att dra ut och käka mat, det blev thai mat tillsammans med Amanda, Sara, Andreas och dalberg, så j*vla gott, skulle nog nästan kunna leva på det. När vi käkat klart så drog vi vidare till singelkvällen på Cheers där var det massa singlar och kondomeriet hade dukat upp med lite godsaker på ett bord, det fans också fiskedamm där jag fick mig ett par gula stringtroser haha ( string är så gräsligt, inget ja skulle kunna ta på mig.. ).. Men kände mig fortfarande seg och trött så jag gick hem till R och somna gott i hans nya säng =)

Idag har jag varit på torp och köpt mina första julklappar, seg som ja är och resten av julklapparna får jag nog ta och köpa på tisdag. Är ni färdiga med era julklappar?

Nu vill jag att klockna ska bli 19,00 för då börjar Gossip Girl, söndagens höjdpunkt.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0