Fredag och fram till nu..

I fredags var ja hemma hos Rebecca, Vi satt och drack lite gott och hade det trevligt, Henns lillebror var med och tjöta också, Senare på kvällen drog vi vidare till Cheers där vi träffa Andreas och Martina bland annat, och jag blev inte bjuden på en, inte två utan tre drinkar, mums =)

Lördag åkte jag och Amanda på kalas till Emma och Robin, Vi var ett litet gäng som sedan drog vidare till Cheers.

Nu är det söndag och jag ligger i sängen med datan i knät och ett glas coca cola brevid, kollar på one tree hill och efter det blire Gossip girl.. så himla bra..


Grattis Emma och Robin på födelsedagen..

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; Okej. Då var det nog ungefär samma operation som jag skulle ha gjort, fast jag struntade i den. Tur det x>

2008-12-14 - 19:24:47
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: sheima

aha okej :-) hade du ont när du vaknade upp efter operationen? kunde du inte bita ihop?

2008-12-14 - 22:02:43
URL: http://modemix.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0