Vad är kärlek?

Jag tror nog nästan att det är omöjligt att beskriva. den kännslan och upplevelsen är nog olika för olika personer och kan variera från varje gång man blir kär...

För en del pirrar det ihela kroppen bara det tänker på personen de är kär i (det kan de nog göra för mig) eller så kanske man blir närvös och kallsvettiga medans andra blir energiska.

Jag har nog haft den där pirrande känslan för tre personer och ni vet no vilka ni är, men dessa tre hade inte den pirrande kännslan för mig, tyvärr..

Jag är nog inte tjejen med mest tur i kärlek.. men när ja minst anar det så står han väll där framför ögonen på mig.


En dikt av Björn Gustavsson
Vad är kärlek?

När det bubblar i hela kroppen som en kolsyrad dricka när du fnissar som en liten flicka. När man känner nått man cant denied when the eagels fly over moutain high. När man bara drar replik för att slippa krångla min pappa är rik vill du hångla? Om man spänner upp sina ögon och tittar bak med huvudet ut, då ser man galen ut! det hör inte hit å höra men grej man kan göra. När jag dansat med Elin en sommar natt lång när vi satt på en parkbänk jag var kär hon drack rom. När Elin sa att jag var den vakraste som finns såg in i mina ögon och kräcktes på mina jeans. Våga styr som en kapten våga fall som ett löv, våga chansa och se hur de går, vad är fegt, vad är mod what is löw? Baby don´t hurt me don´t hurt me no more... Vad är kärlek? När det bubblar i hela kroppen som en kolsyrad dricka när du fnissar som en liten flicka. När man känner nått man cant denied when the eagels fly over moutain high. När oro är som bortblåst och försvunnen när simba återvänder i lejonkungen. När man bara drar replik för att slippa krångla min pappa är rik vill du hångla? om man spänner upp sina ögon och tittar bak med huvudet ut, då ser man galen ut! det hör inte hit å höra men grej man kan göra. När jag dansat med Elin en sommar natt lång när vi satt på en parkbänk jag var kär hon drack rom. När Elin sa att jag var den vakraste som finns såg in i mina ögon och kräcktes på mina jeans. Våga styr som en kapten våga fall som ett löv, våga chansa och se hur de går, vad är fegt, vad är mod what is löw? Baby don´t hurt me don´t hurt me no more...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0