sex...

372486-3



Jag tror sex blir bättre om man tycker om varandra...

Men sen tycker jag också att det är varje människas rätt till att ha sex med så många denne önskar. ingen har rätten att lägga sig i nåns sexuella liv. bland de värsta jag vet är när folk sätter ettiketten hora på en tjej. så länge tjejen mår bra av att ha mycket sex och tar ansvar för eventuella följder, så har ingen rätt att kalla denna tjej ett skit. lika mycket som ja hatar ordet hora så hatar ja också ordet bock ( eller vafan man nu vill kalla de ), detta ska tydligen vara den manliga motsvarigheten till hora. men konstigt nog så klappar man denna man i ryggen sammtidigt som man kallar honom dessa bokstäver. mycket konstigt tycker jag, eftersom vi tydligen ska vara " världens mest jämställda land" hmm.. yeaah yeaah..


saker man fått höra sen högstadiet:

1. Spelar storleken roll? ja det gör den
2. Kollar tjejer på porr? ja, samtliga tjejer jag känner kollar på porr. men kanske inte i samma utsträckning som killar gör.
3. Kan tjejer bli uttänjda? ja, om det får barn eller har sex med en hink
4. Gör det ont för dom flästa att bli av me oskulden? nej
5. Fejkar tjejer orgasm ofta? japp, speciellt tjejer som inte kan få orgasm utan pill på knappen
6. Hur vet man att en tjej fejkar? det gör man nog oftast inte
7. Är fontänorgasm kiss? nej
8. Är erfarna killar bättre i sängen? nej, erfarna killar tror att de är sexgudar
9. Hur känns det att ha sex med en tjej? beror ju helt på tjejen och hur känslig hon är + killen hur bra han är..
10. Tänder tjejer på att man tar dom på brösten? vissa gillar de andra inte.

Kommentarer
Postat av: virgin!

hej!
håller me att man har bättre sex me nån som känner trygghet¨me!
och dem som kallar andra fula grejer ! e i själva verket små ynkliga ... som måste hävda sig!

2008-04-10 - 15:39:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0