Så sköna..

För ett tag sen bestämmde jag mig för att ta kontakt med en tjej som jag umgicks med för många år sen, Och det är ja väldigt glad att jag gjorde, så nu det tre senaste helgerna har jag varit med hon och hennes vänner ute och gjort stan osäker, Denna tjej heter Linnea och är verkligen en toppen skön tjej, sen har vi Linneas kompis Lina som Är hur skön som hällst.

Deras "gäng" var väll inte riktigt som folken jag brukar umgås med, här har vi ett gäng som gör och säger va dom vill, äter nudlar med både mun och näsa, duschar tillsammans och visar kuken på krogen, men ja gillar de. Man blir lixom glad av att va med dom för dom e ju så himmla goa och underbara...

Sen får ja ju hoppas på att ni tycker om mig också *blinkar med ögonen*


Kommentarer
Postat av: lina

haha! japp, vi är som vi är och vi gillart:)

2008-04-06 - 13:51:16
URL: http://elinia.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0